هیئت مدیره
دکتر علی جهان افروز

دکتر علی جهان افروز (رییس هئيت مديره)

در سال 1332 در تهران متولد و مدارك علمي خود را در رشته ليسانس مهندسی متالورژی از دانشگاه صنعتی شريف و دكتری متالورژی خود را از دانشگاه منچستر انگلستان اخذ نموده اند. ايشان مدت 10 سال بعنوان استاد در دانشگاههای علم
و صنعت و دانشگاه تهران به تدريس اشتغال داشته اند.

آقاي دكتر جهان افروز از موسسين شركت ريخته گری دقيق پولادير در سال 1365 و شركت آلياژهاي نشكن ساز در سال 1375 بوده‌اند. هم اكنون ايشان در شركت ريخته گری دقيق پولادير به عنوان عضو هئيت مديره و قائم مقام مدير عامل و مدير توليد و تكنولوژي فعاليت داشته و در شركت آلياژهای نشكن ساز عهده دار رياست هئيت مديره هستند.

مهندس علیرضا مقصودی

مهندس علیرضا مقصودی (نائب رئیس هئيت مديره)

در سال 1334 در تهران متولد و مدرك علمي خود را در رشته ليسانس متالورژی از دانشگاه صنعتی شريف در سال 1358 اخذ نموده و دوره هاي مديريت عالی را در زمينه های مديريت اجرايی و مديريت استراتژيك طی كرده اند. آقای مهندس مقصودی از سال 1361 بعنوان عضو هئيت مديره و مدير عامل شركت لوله و ماشين سازی ايران فعاليت اجرائی خود را آغاز نموده و اكنون پس از نیل به بازنشستگی در سمت ریاست هئیت مدیره شرکت توسعه صنعتی مشفق فعالیت می نمایند .

ايشان در طول دوران مديريت خود در شركتهای بزرگی همچون ماليبل سايپا، لوله سازی خوزستان، ماشين سازی تبريز، جامعه ريخته گری ايران، فن ژنراتور، مجتمع متالورژی خوارزمی در سمت عضو هئيت مديره فعاليت نموده و در حال حاضر نيز عضو هئيت مديره شركتهای آلياژهای نشكن ساز ، ریاست هئیت مدیره توسعه صنعتی مشفق می باشند.

دکتر دیدخت صادقی حقیقی

خانم دیدخت صادقی حقیقی (عضو هئيت مديره)

خانم صادقی حقیقی در سال 1335 در تهران متولد شده است و دارای دکترای حقوق بین الملل بوده و هم اکنون استاد دانشگاه و عضو هیئت مدیره شرکت آلیاژهای نشکن ساز می باشد.

keyboard_arrow_up